Donderdag 11-11-'18

11 oktober 2018 - Isfahan, Iran

Goooodmorning Isfahan,

Na unne goeie te hebben geslapen en waarempel een volledig ontbijt tegenover gister zijn we naar de mooie Moskee gegaan aan het bekende plein. Hier hebben we best een langetijd rond gelopen, veel gefilmd en foto's gemaakt.
We zijn daarna even terug gegaan naar het hostel om ons nog ff op te frissen.

Vol frisse moed gingen we op pad naar het grote plein want het was Donderdagavond , en er was door Max verteld dat er dan altijd veel volk op de been is bij het grote plein. Een restaurant konden op het plein niet zo snel vinden, dus zijn we zo'n straatje ingelopen in de hoop dat we wat vonden. Aan het eind van die straat leek er wel een restaurant te zitten maar d'r stond alleen soep op de kaart, overgens wel een lekkere soep maar dat was voor mij niet genoeg en zo hebben we met het terug lopen toch nog een kabab naar binnen geschoven.

Na het debacle van gister dat we het hostel niet meer terug gevonden kregen had Khosteini het super idee om bij vertrek deze morgen wat foto's te maken zodat het wat makkelijker was om de terug weg beter te vinden.

En daar ging tie dan , gewapend met z'n telefoon in de hand liep hij doelgericht met zijn foto's op zijn telefoon als ware een echte padvinder een straat voorbij waarvan ik zeker van was dat we daarin moesten.
Nee , stelde hij vast "We moeten rechtdoor" vertelde hij mij vol 100%.

Maar naar 3 straatjes verder te zijn, werd zijn 100% toch iets onzekerder, maar als een ware GV'er lulde hij zich er toch uit met de woorden"  Dat die foto's bij schemerlicht waren gemaakt"!
Tijdens dat eruit lullen draaide hij toch om en we liepen terug naar die straat waar we links in moesten.

Toen we uiteindelijk bij het hostel aankwamen verklaarde Khosteini met de woorden" Zie je nou dat het goed werkt met die foto's"!
Ben maar snel gaan pitten!

Groet,
Khosteini & Mr.P

1. Alireza Khoshnod:
    22 oktober 2018
    Gewoon vragen hostel kratje met adres er in en vragen die mensen voor helpen hahaha
  2. Patrick Gelens:
    23 oktober 2018