Patrick O'Hanlon '18 Visit Iran

21 september 2018 - Tilburg, Nederland

Beste vrienden, zoals jullie al wel weten ga ik samen met Stijn Oosterling alias Stino de reis dwars door Iran maken.

We hadden natuurlijk al wel wat voorbereid 2 jaar geleden, maar de afgelopen weken hebben we het draaiboek nog wat aan gevuld. Zoals het er nu uit ziet gaat het een veelbelovende en avontuurlijke trip worden.                                                                                                                                                                                         Stijn en ik hebben elkaar leren kennen op de PI Tilburg, Stijn was daar werkzaam als GVér en ik als PIWér. Onze interesse "Mensen" bracht ons bij elkaar en een gedetineerde afkomstig uit Iran wekte onze interesse voor het land Iran.                                                                                                                                                          In eerste instantie dacht ik net als velen, Wat ga je daar nou zoeken, zeker als je regelmatig de negatieve propaganda hoort en leest in de westerse media over Iran. Maar na wat verder te kijken dan alleen het NOS journaal kwam ik erachter dat Iran zeker geen "normaal" land is maar ook niet wat ze ons hier in het westen willen wijsmaken.                                                                                                                                                                                                                                                           Wat wij al aan info over Iran hebben verzameld, bijvoorbeeld Cultuur, Geschiedenis, fantastische oude complexen van wel tot 3a 5000 voor chr. ontzettend vriendelijke mensen die heel graag een praatje willen maken etc. etc heeft ons 2 jaar geleden al doen besluiten om deze trip te maken. Echter zoals jullie weten werd de trip 2 weken voor vertrek gedwarsboomd doordat ik getroffen werd door een hart infarct.  We hebben altijd geroepen, die trip naar Iran komt nog wel een keer. Nu is het moment aangebroken dat we volgende week Zondag 30 September in de vlieger stappen met een tussenstop in Istanboel om dan door te vliegen naar Teheran.                                                                                                                                                Ik hoop dat ik het internet, wat in Iran nog is afgeschermd, door middel van een andere server "VPN " kan omzeilen zodat ik jullie regelmatig via deze blog                 op de hoogte kan houden van onze avonturen.

Groetjes,

Patrick O'Hanlon & Stino

1. Tessa:
    22 september 2018
    Geweldig! Geniet ervan samen. En als je even geen internet hebt, dan maar ouderwets pennen in een dagboek. Knuffel voor jullie ❤
  2. Jannetta van erne:
    22 september 2018
    Zooo. Wat gaaf zeg. Ik hoop dat jij en Stijn genieten van ieder moment. Ik volg jullie graag. Ben jaloers haha❤
  3. Marcel Veenstra:
    22 september 2018
    Spannend! Er gebeurt daar toch nog wat. Volg jullie graag.
  4. Patrick Gelens:
    23 september 2018
    We gaan het zien.
  5. Esther Serlé:
    1 oktober 2018
    Nou heren...goed gearriveerd ondertussen??? Laat maar komen die avonturen van jullie!!!